23. 09. 2024

Konzultant/ka zákaznické péče

Online marketing je prostředí, které už znáš?

Hledáme parťáka/čku do našeho týmu zákaznické podpory, který/á dokáže naslouchat a pomáhat našim zákazníkům, se kterými bude denně ve spojení.

Hledáme posilu do týmu zákaznické péče

Už před 14 lety jsme si v naší společnosti Webkomplet dali za cíl zvyšovat čísla a profit našim zákazníkům. Naší parketou je vývoj aplikací a online marketing.

Mrkni na: boldem.cz a zjistíš, co náš vlastní marketingový nástroj všechno umí a jak jej mohou naši zákazníci využít.

Chceš s nimi denně konzultovat a řešit jejich potřeby a požadavky? Pokud ano, tak čti dál.

Co budeš dělat?

  • Komunikovat s našimi zákazníky a pomáhat jim každý den v jejich práci s Boldem.
  • Zpracovávat jejich telefonické, chatové a e-mailové požadavky.
  • Zjišťovat potřeby a navrhovat individuální řešení zákazníkovi přímo na míru.
  • Poskytovat informace o nových funkcionalitách a možnostech Boldem.
  • Předávat podněty a připomínky našich zákazníků dále do firmy.
  • Konzultovat svoje nápady a připomínky s týmem.
  • Aktivně spolupracovat s kolegy z oddělení IT, marketingu a obchodu.
  • Zajišťovat reporty a statistiky týkající se zákaznické péče.
  • Pracovat v našich interních systémech (Boldem, Daktela, Azure a Backy).
  • Neustále se zdokonalovat v práci s Boldem.

Co Ti nabízíme my?

  • Staneš se partnerem pro naše klienty, konzultantem a odborníkem na systém Boldem.
  • Budeš mít 100% podporu od týmu Boldem do Tvých začátků.
  • Pracovat budeš v příjemném pracovním prostředí.
  • Čekají na Tebe projekty s velkými a významnými zákazníky.
  • Tvoje práce určitě nebude rutina. Rozmanitost při řešení zákaznických projektů je zaručena.
  • Tvé nápady, znalosti, empatie a osobní přístup se u nás cení.
  • Výsledky své práce uvidíš téměř okamžitě.

Co je pro nás důležité?

  • Je pro nás důležité, aby Tě práce u nás bavila.
  • Jsi samostatný/á, komunikativní a pozitivní?
  • Nebojíš se zvednout telefon a problém prostě vyřešit?
  • Umíš se doptat na detaily problému a vidět v nich souvislosti napříč firmou?
  • Stížnosti a kritické připomínky od zákazníků vyřešíš v pohodě a v klidu?
  • Máš chuť se učit a nové věci bereš jako příležitost se v životě posouvat?
  • Nehraješ „sám/a za sebe“ a s kolegy spolupracuješ a komunikuješ?
  • Češtinu máš v malíčku a občas zvládneš vyřídit hovor a e-mail v angličtině?
  • Práce na počítači je pro Tebe rutina?
  • Znalost DNS záznamů – CNAME, MX, A, CAA, TXT.
  • Pojmy jako HTML, HTTPS, SMTP, API, XML, JSON ti nejsou cizí?
  • Zahraješ si někdy stolní fotbálek nebo šipky?

Na co se můžeš těšit?

  • Flexibilní pracovní doba, aby tvůj osobní a pracovní život byl v rovnováze.
  • Možnost home office.
  • Stravenkový paušál.
  • Pravidelné firemní snídaně.
  • Káva, čaj a ovoce v kanceláři každý den.
  • 25 dnů dovolené a 3 sick days ročně.
  • Firemní notebook a telefon.
  • Vodafone tarif pro Tebe i Tvé rodinné příslušníky.
  • Školení, kurzy, vzdělávání.
  • Dárkový voucher k narozeninám.
  • Slevy u firemních zákazníků (kosmetika; doplňky stravy).
  • Slevy na ubytování (Vila Terra Luhačovice).
  • Možnost pronájmu vily na Kostarice.
  • Zdravotní benefity (zubní ošetření; kardiovaskulární vyšetření).
  • Firemní teambuildingy 2x ročně.
  • VIP a permanentní vstupenky na sportovní utkání (HC Kometa, FC Zbrojovka Brno, FC Baník Ostrava, HC Slovan Bratislava, ŠK Slovan Bratislava).

Jaké jsou podmínky? 

Platové ohodnocení: 40 – 50 000 Kč
Pracovní úvazek: HPP/IČ (dle dohody)
Nástup: Ihned

Pokud si myslíš, že by to mohla být práce pro Tebe a chceš se stát součástí Boldem týmu, dej nám o sobě vědět! Rádi Tě poznáme.

Napiš nám.

Chceš do toho jít s námi?
Dej nám o sobě vědět!

    Povolené typy dokumentů: pdf, doc, docx, txt - Max. 2 MB
    Chráněno reCaptcha: Soukromí - Podmínky