Customer Support Péče o zákazníky

Naše zákaznická podpora je o přístupu, kterým s našimi zákazníky komunikujeme. Poskytujeme jim podporu, porozumění a přidanou hodnotu. Nejde „jen“ o reagování na dotazy klientů a řešení jejich problémů. Je to hlavně o budování vztahů s klienty tím, že pochopíme jejich potřebu.

Na plný, částečný, nebo individuální úvazek teď hledáme do našeho týmu kolegu či kolegyni, který/á bude pečovat o klienty naší platformy Boldem.

Mrkni na: www.boldem.cz a zjistíš, co náš vlastní marketingový nástroj všechno umí a jak jej mohou naši zákazníci využít.

Staň se klíčovým členem našeho oddělení zákaznické péče! Spolu s kolegyní Klárou a pod vedením zkušeného veterána Michala budeš komunikovat s klienty a řešit jejich rozličné potřeby.

Co tě čeká?

  • Komunikace: Každodenní kontakt s klienty z různých oborů a různých velikostí prostřednictvím telefonu, chatu i e-mailu.
  • Konzultace: Zjišťování potřeb zákazníků a poskytování individuálních řešení a poradenství šitých na míru.
  • Dokumentace: Tvoření a aktualizování článků nápovědy v souvislosti s platformou Boldem.
  • Spolupráce: Předávání požadavků kolegům z oddělení vývoje, marketingu, testování a obchodu.
  • Optimalizace: Shromažďování zákaznických podnětů, příprava zadání pro vývojáře a aktivní účast na kontinuálním zlepšování naší platformy.

Co od Tebe očekáváme?

  • Samostatnost a komunikativnost: Potřebujeme někoho, kdo se nebojí ptát, pídit se po podrobnostech, aby pochopil problém a buď ho vyřešil, nebo jej předal kolegům.
  • Organizační schopnosti: Čeká tě spousta různorodých úkolů a umět si práci setřídit podle priorit bude tvůj každodenní chléb.
  • Trpělivost: Lidé budou někdy zkoušet, kolik tvé nervy vydrží. Neměl by ti proto chybět empatický a pozitivní přístup i k těm, kteří zrovna nemají svůj den.
  • Ochotu učit se novým věcem: Tohle čteš určitě v nejednom inzerátu, ale u nás to platí pro všechny bez rozdílu věku, pohlaví, či stravovacích preferencí: náš produkt není triviální a neustále jej rozvíjíme. Je proto třeba se naučit držet krok a nebát se nových informací.
  • Znalost češtiny a angličtiny: Znalost češtiny i v psané podobě je pro nás důležitá, stejně jako angličtina. Umělá inteligence sice dnes hodně pomůže s psaním, ale bylo by fajn umět vyřídit alespoň krátký hovor v angličtině.
  • Základní technické znalosti: Denně se budeš setkávat s pojmy jako DNS, CNAME, MX, HTML, HTTPS, SMTP, API, XML, JSON, iterace, blacklistace, Azure DevOps, WordPress, staging, release a dalšími technickými kamarády. Nemusíš znát všechno, ale je důležité mít základní technické povědomí a ochotu se učit nové koncepty.

Na co se můžeš těšit?

  • Flexibilní pracovní doba s možností home office.
  • 25 dní dovolené + 3 sick days.
  • Firemní notebook, mobil a tarif i pro rodinu.
  • Kurzy a školení.
  • Dárkový voucher k narozeninám.
  • Slevy na ubytování, kosmetiku, doplňky stravy a zdravotní ošetření.
  • Možnost výhodnějšího pronájmu vily v džungli na Kostarice! 🌴
  • Výhodné ubytování ve Vile Terra v Luhačovicích.
  • VIP vstupy na fotbal a hokej (HC Kometa Brno, FC Zbrojovka Brno, FC Baník Ostrava..)
  • Stolní fotbálek, šipky a PS5 v naší Relaxačce.
  • Pravidelné firemní snídaně, káva, čaj a ovoce každý den.
  • Firemní teambuildingy 2x ročně.

Jaké jsou podmínky? 

Platové ohodnocení: 40 – 50 000 Kč
Pracovní úvazek: HPP/částečný úvazek; IČ (dle dohody)
Nástup: Ihned

Pokud si myslíš, že by to mohla být práce pro Tebe a chceš se stát součástí Boldem týmu, dej nám o sobě vědět! Rádi Tě poznáme.

Pošli nám svoje CVčko, Motivační dopis a třeba i odkaz na LinkedIn. Nemáme složitý náborový proces – když si sedneme, můžeš začít klidně hned!

Napiš nám.

Chceš do toho jít s námi?
Dej nám o sobě vědět!

    Povolené typy dokumentů: pdf, doc, docx, txt - Max. 2 MB
    Chráněno reCaptcha: Soukromí - Podmínky